den om när jag blev ruinerad



den här veckan blir nog rätt tråkig. dagen började med att jag traskade iväg till tandläkaren för att fixa till mina "hjärnskakningständer" eftersom lagningarna lossnat än en gång (femte gången kanske?). jag fick den jobbiga tandläkaren som inte vill skicka fakturan till folksam, utan jag måste betala först och sen själv skicka kvittot dit och få pengar när dom ger mig det. kuul att jag va tvungen att lägga ut 1300 kr, som jag inte vet när jag får tillbaka. särskilt som ena lagningen lossnade innan jag ens hann komma innanför dörren hemma. hoppas att pengarna kommer in snart bara, annars blir det inga julklappar familjen, bara så att ni vet. 

efter tandläkaren var det dags för hemtenta, men innan det var jag tvungen att tacka nej till jobb två gånger. varför kan dom aldrig ringa när jag inte är upptagen? hemtentan är förresten tentan från helvetet, och det känns som att den kommer att gå just åt helvete. men än är det inte fredag kl16, så vi får se hur det går. 

nu är det kvällsfika och tv, sen sängen för imorgon ska jag läsa om neoklassikt perspektiv och sånt. det kan behövas mycket energi till det, med tanke på att jag inte ens vet vad det är...

förresten, ingen som vill ge mig en lägenhet i borås? jag tar så gärna emot den. 

över och ut

Kommentarer
Postat av: emma

tjosan! ojoj, kommer du inte förrens så sent. triist, jag hade tänkt att vi skulle ha glöggkväll innan julafton, menmen (: vi får ta det senare! hoppas det går bra med hemtentan! you can do it! kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback