I can't see anything in the dark but then your reflection brings all into light


imorse var jag och klippte mig hos bruden till vänster, hon klippte mig inte lockig som på bilden, men självklart är det hon som fixat det också. lina är bra, that's it. jag skulle nog ljuga om jag sa att jag inte va avundsjuk på henne och cicci som ska till thailand. jag vill också åka till värmen... efter klippningen idag gick jag direkt till kullens förskola och jobbade. såå goa ungar det finns. hur roligt som helst var det att jobba idag iaf. efter worket slog jag en pling till min stackars moster som brutit höftbenet, lite mer sand på isen kan nog va bra ibland... jag sa åt henne att kräva skadestånd minsann.


nu sitter jag mest här och är orolig att jag ska få magsjuka bara för att jag jobbade idag. jag har preparerat mig med vitpepparkorn upp till öronen, så det kanske inte blir nåt. på fredag tar jag examen och på kvällen blir det amenta och fest, då kan jag ju inte ligga med huvudet i toalettstolen inte. nejnej. för övrigt så var lördagens fest jätterolig, och på lördag blir det nog en repris hoppas jag? (:

nu är det soffan.
över och ut.

förresten, lyssna lite på carolina liar, dom är bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback