vi köttar allt motstånd


hejhejhej

det är måndag, och jag är fortfarande sliten efter helgens fester. fredag, lördag blev det, för jag måste ju träffa alla så mycket som möjligt nu innan det flyttas... det bästa vore om alla flyttade med så jag slipper säga hejdå, jag hatar att säga hejdå och har redan grinat tillräckligt i helgen, men mer lär det bli. ikväll kommer sabina och erica hit och jag är så blödig så det blir väl lite tårar till. jag, lina och cicci sparar hejdået till nyår, för att dra ut på det så länge som möjligt.


den fina bilden här ovanför fick jag av natta i present. den är  inramad med texten "Min Muhammed. Vi köttar allt motstånd!"  jag kommer sakna den pinglan så mycket. men det får bli många resor upp och ner, sen ska hon ju komma till borås och jobba (:

för övrigt har jag fortfarande ingen lägenhet, och det känns crap.

nu ska jag traska ner på stan och köpa de sista julklapparna.
över och ut.


Kommentarer
Postat av: Natta

Världens bästa Muhammed, Jenne Jo också för den delen :)

2008-12-22 @ 17:05:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback