I'd rather play a different sort of game


Jo, men det är som så här att jag och Annika är ganska så bra för idag fixade vi vår examination på examensarbetet. Yees. Hela jag är som ett stort happyface och inatt tar jag tåget ner till Herrljunga, för att ha det bra fram till söndag.

Igår försvann ju gipset, och just nu försökar jag intala mig själv att jag inte ska spela fotboll något mer, för det är en evighet att vänta sex månader. Jag tycker det är en evighet att vänta i två månader på att få gå promenader också, det är nästan ännu värre. Det går däremot inte så bra med att inte vilja spela fotboll. Igår kom jag i alla fall fram till att gips gör att håren på benet växer mycket snabbare än på det ogipsade benen. Jag har nog aldrig haft så långa (och mörka!) hårstrån på benen. Vinterpälsen.

Mitt mål till på lördag är att få på ett par snygga gå-ut-och-festa-skor på foten, just nu kan det bli svårt eftersom den är bigbig. Kanske ska ta ett par högklackade på lördag (för första gången i mitt liv), bara för att utmana ödet lite? Woooh, living the dreeam. Yes, nu måste jag packa, det har jag inte orkat göra innan men efter lite ben&jerry med kakdeg och brownie så ska det nog gå fint.

Vi ses i Herrljunga (:


Kommentarer
Postat av: emma

GRATTIS! va härligt! kom på nu att jag fick ett mess av dig i helgen som jag inte svarat på. får göra det snart (: det är mycket här nu. Hoppas du får det trevligt när du är hemma! kkram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback