lite som på festival

imorgon försvinner det, gipset. det ska bli nå djävulskt skönt minsann. samtidigt kommer det nog bli lite tomt, eller så inte. jag satt och tänkte lite förut, i brist på annan sysselsättning, och kom fram till att det är lite som att va på festival att ha gips. när man är på festival duschar man ju inte så mycket, inte jag i alla fall.  i början känner man sig lite äcklig för att man inte gör det, men efter ett tag är det lite skit samma, och till slut känner man inte att man luktar äckligt längre. det är först när man kommer hem som man märker hur skitig och äcklig man är, och ställer sig i duschen i en evighet. när man har gips kan man ju inte duscha den delen med gips, i början kände jag mig asäcklig och gick verkligen omkring och tyckte att det luktade skit (jag frågade dock annika om jag luktade skit, och hon sa att jag inte gjorde det, hoppas hon talade sanning...). nu tycker jag inte att det är så äckligt, eftersom jag i allafall kan duscha allt utom ena underbenet. meen, jag kan tänka mig att jag kommer känna mig fruktansvärt äcklig imorgon när dom tar bort gipset. huva, tänk vilken stank, och för att inte tala om håren som lär ha växt någon centimeter. mumma. 

på tisdag bär det som sagt av ner till herrljunga. och, på fredag blir det arbetsintervju i borås. spännande spännande. och lite ångest är det också. men ja, det löser sig. 

igår såg jag förresten på tomten är far till alla barnen och den filmen är rolig minsann, bara så att ni vet. 

idag är det mest synd om natta, för hon har fått brainshake, och det vet jag hur det känns så därför tycker jag extra mycket synd om henne. 

hej hej, hemskt mycket hej. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback