to make a mountain of your life is just a choice


helloheej

det är mycket som händer och fötter nu. både jobbiga grejer och bra grejer, men det är ingen idé att ödsla energi på att oroa sig. nepp. på måndag i nästa vecka åker jag till sjukan och plockar bort paketet. det ska bli såå skönt, och mitt högra ben ska få duscha extra mycket på kvällen. vi ska även få vår uppsats bedömd och opponera på en annan uppsats, och det kan man ju tycka är spännande. just nu är jag mest nervös, men oavsett hur det går kan man ju inte göra mer än sitt bästa, och det har vi gjort. om en vecka och någon timma beger jag mig till stationen och tar nattåget ner till herrljunga. väl där ska det pluggas, simmas, gratulera alfons och träffa resten av familjen sislak (+deras nya hund, som dom ska hämta på torsdag), äta mat som jag inte betalar för och ha det väldigt bra tänkte jag. 

NU ska jag kika på tv och sedan sova för att ladda upp för en heldag med plugg imorgon. 

en liten uppdatering: aah, jag glömde ju skriva att presenten är klar nu. ifall det skulle vara NÅGON som är nyfiken... mahahaaa 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback