det går inte



fint va? ni ska veta att jag känner mig djävulskt klumpig med det där paketet på foten och benet. jag lyckas slå i det överallt och håller på att börja grina varje gång. men, nu är iaf operationen gjord och på måndag ska skenan bort och istället blir det riktigt gips. då kommer jag kunna gå lite på tassen. gött mooos.

igår klockan sisådär 6.20  tog jag och annika hasses finvolvo och åkte iväg till sollefteå och sjukhuset. väl där fick jag vänta i vad som kändes som en evighet innan jag fick komma in till operationssalen. jag höll på att säga till dom att det där sömnmedlet nog va för svagt för mig (jag menar, jag är ju rätt stark) för jag somnade aldrig, men jag hann aldrig säga det innan jag slocknade och vaknade två-tre timmar senare. när jag vaknat mådde jag skit och fortsatte göra det i några timmar. sen fick jag nutrilett och då mådde jag genast bättre, det är nog första gången nutrilett har gjort nåt bra i mitt liv. annars hände inget mer igår förutom att jag mådde skit. eller, jo..,. jag och annika åkte med bagageluckan öppen från sollefteå till utansjö. det var ju tvunget att hända något, nu när annika för en gång skull inte hade tappat bort bilnyckeln. haha.

idag har jag mest legat på soffan och haft ont och tråkigt. mia var här med duschresurser förut: soppåsar. det ska bli en upplevelse att duscha sen, vi får se hur mkt gipsskena som finns kvar efteråt. mahaa. förutom soppåsarna hade hon med sig 2 paket glass, sourcream-chips, tacochips, bönsalsa, geishachoklad, loka, filmjölk och aftonbladet. mia är söt och kanske kommer med lite svamp nån dag också, det hoppas jag på iaf.

nu blir det soffan och snart one tree hill. hejdå folket.

men neej, nu kom jag på en sak! igår, jag fick ha på mig så sjuukt fula kläder under operationen. det fulaste av allt var trosorna, daaamn vad ful dom var. det såg ut som en blandning av vad jag brukar kalla mormors-trosor och såna där "byxor" som dom hade under kjolen förr i tiden, hette det mamelucker kanske? jag tror det. jag höll på att garva ihjäl mig när jag såg mig själv i spegeln på toaletten. het och sexig var definitivt inget jag var iaf, haha.

över och ut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback