You don’t know what you got till you missing it a lot



Fuck, vilken skitlördag jag har. Inatt sov jag två timmar på grund av fotjäveln. Men, som jag sa till storebror förut när han ringde: jag har ont för en bra sak. Just nu är det dock lite jobbigt att tänka så. Det bästa vore ju om jag kunde dra tre varv i spåret nu på en gång, Det kan jag tyvärr inte. Istället åker jag till Cicci och kikar på landskampen, och det är faktiskt mer än helt okej det också. Bra sällskap och möjligtvis kan det bjudas på bra fotboll också. Annars så vet vi att Lina ska stöta på Ronaldino (tror han heter så?) via touch screen. Haha.

Jag bjuder på en fin bild på mig när jag softar hos Sara. För jag är ju så pigg där.

Hejhejhej

Kommentarer
Postat av: emma

stackars jj. hoppas att det känns lite bättre nu & att du fick sova mer inatt. kraam


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback