No one ever said it would be so hard

denna veckan har hittills varit skit, mer än så behöver nog inte skrivas. jag tror däremot att jag hittade ett litet botemedel mot min lilla svacka. det som behövdes var ett avsnitt av one tree hill som jag kunde tokgrina till och sedan en löprundanio kilometer. efter det känns det i alla fall liite bättre.

för övrigt så är det nytt datum och ny väntan som gäller. det är inte så jättelångt kvar tills knivarna ska skära. blää.

annars så saknar jag alla mina vänner som bor lite längre söderut. kom hit, folket.

hejdå


Kommentarer
Postat av: Natta

Och jag tycker att du och sara ska ta och komma hit nu! :D

2008-09-12 @ 19:17:16
Postat av: frida

heej jj. i morgon är det måndag och det betyder ny vecka & nya möjligheter & förhoppningsvis inte lika mycket skit :)hoppas du mår bra hörru och kan vi inte boka telefontid i veckan? vore trevligt. kraam

2008-09-14 @ 18:34:13
Postat av: frida

heej jj. i morgon är det måndag och det betyder ny vecka & nya möjligheter & förhoppningsvis inte lika mycket skit :)hoppas du mår bra hörru och kan vi inte boka telefontid i veckan? vore trevligt. kraam

2008-09-14 @ 18:34:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback