everything’s the same and it doesn’t really matter what I say


Yeees, jag vet, jag är kass på att uppdatera. Men, jag tror att det är ett tecken på att jag har ett liv. Till exempel så har jag varit i Härnösand. Där gjordes allt möjligt. Det var fest, det var styrdans, det var brandbilsjakt (branden hittades dock aldrig, trots att vi åkte till vårdkasen som ni ser på bilden. daamn, hårt bakslag). Det var chill hos Lina, det var fotbollskik och allt bra som hör till när man umgås med världens bästa brudar. Just det! Man ska dricka mycket! ..... vatten.


Annars har jag börjat spela fotboll igen. Tillbaks i good old Frisco. Har aldrig varit så otränad och det känns ju lite sådär. Men jag bjuuu på den jag! Var nära att jag fick be om krexpaus i torsdags. Nu har jag dock hittat fetingbacken som är perfa för intervallträning. Så, backen: på onsdag är jag där! Kanska kräks jag lite där, men det gör inget.


För övrigt har jag blivit moster igen också. Alfons har fått en lillebror, som han har bestämt ska heta Albin. Så, nu har jag en Alfons och en Albin att vara barnvakt åt. Mysigt. Och en sak till: idag genomförde jag mitt första utvecklingssamtal på jobbet, och, jag tror att det gick ganska bra faktiskt. Woohoo.


Nej, nu ska det sovas.

God afton


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback